УТЗиСЗ

Інфармацыйны партал дзяржаўнай службы занятасці (партал ГСЗ)

Інфармацыйны партал дзяржаўнай службы занятасці (далей - партал ГСЗ) прызначаны для перакладу паслуг, што падаюцца насельніцтву і наймальнікам органамі дзяржаўнай службай занятасці Рэспублікі Беларусь у электронны выгляд. Партал ГСЗ даступны ў сеткі Інтэрнэт па адрасе gsz.gov.by.

Партал ГСЗ дазваляе:

- ствараць для кожнага кліента дзяржаўнай службы занятасці «асабісты кабінет»;

- падаваць звесткі пра вакансіі ў рэжыме on-line у органы дзяржаўнай службы занятасці з наступнай публікацыяй іх на партале, а таксама ў аўтаматызаваным рэжыме перадаваць на партал вакансіі, звесткі пра якіх пададзены ў дзяржаўную службу занятасці на папяровых носьбітах;

- атрымваць звесткі пра наяўнасць вакансій, як у цэлым па рэспубліцы, гэтак і па кожным рэгіёне або населенаму пункту ў асобнасці;

- ужыццяўляць прагляд рэзюмэ, запоўненых грамадзянамі самастойна ў «асабістым кабінеце» партала ці перададзеных на партал па жаданні беспрацоўных органамі дзяржаўнай службы занятасці;

- ужыццяўляць падпіску на рассыланне, як анкет-рэзюмэ, гэтак і інфармацыі пра вакансіі, а таксама атрымваць апавяшчэнні на e-mail пра з'яўленне на партале прыдатнага варыянту для працаўладкавання;

- скіроўваць водгук на знойдзеную анкету-рэзюмэ або вакансію з дапамогай адпраўлення інфармацыі ў «асабісты кабінет» спашукальніка ці наймальніка адпаведна;

- забяспечваць інфармаванне грамадзянаў і арганізацый пра сітуацыю на рынку працы рэспублікі, праводжаных імпрэзах, пра кантактныя дадзеныя ўсіх падраздзяленняў органаў дзяржаўнай службай занятасці і робленыя імі паслугі;

- атрымаць доступ да банка дадзеных прафесіяграм для ажыццяўлення прафарыентацыі грамадзянаў, а таксама да інфармацыі па навучанні беспрацоўных;

- атрымаць доступ да нарматыўна-праўных актаў, што рэгламентуюць чыннасць дзяржаўнай службы занятасці ў вобласці забеспячэння занятасці насельніцтва.

 

Для працы на партале дзяржаўнай службы занятасці (далей – партал ГСЗ) спашукальніку трэба:

- наяўнасць зарэгістраванага e-mail;

- выканаць доступ у сеціва Інтэрнэт і ўжыццявіць рэгістрацыю на партале ГСЗ (gsz.gov.by);

- ужыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» пасярэдніцтвам пераходу па спасылцы, адпраўленай парталам ГСЗ на паказаны пры рэгістрацыі e-mail (у наступным, аўтарызацыя на партале для працы ў «асабістым кабінеце» спашукальніка выконваецца па логіне і паролі).

 

Для працы на партале ГСЗ наймальніку трэба:

- наяўнасць сертыфіката адкрытага ключа праверкі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам Фонду сацыяльнай абароны насельніцтва* (далей - ЭЛП);

- наяўнасць зарэгістраванага e-mail;

- ужыццявіць наладу персанальнага кампутара для выкарыстання ЭЛП;

- выканаць доступ у сеціва Інтэрнэт і ўжыццявіць актывацыю «асабістага кабінета» шляхам уваходу на партал (gsz.gov.by) з ключом ЭЛП.

 

* Пры нябытнасці ў арганізацыі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам ФСАН, трэба звернецца у раённы аддзел ФСАН, паводле тэрытарыяльнай прыналежнасці арганізацыі.

 

Кароткая анатацыя пра парадак падачы вакансій наймальнікамі ў службу занятасці праз партал ГСЗ

1. Наймальнік аўтарызуецца (уваходзіць у «асабісты кабінет» наймальніка) на партале ГСЗ з дапамогай сертыфіката адкрытага ключа праверкі ЭЛП, выдадзенага які сведчыць цэнтрам ФСАН.

Нататка! Пры нябытнасці ў арганізацыі ЭЛП, выдадзеным які сведчыць цэнтрам ФСАН, наймальніку трэба звернецца ў раённы аддзел Фонду, паводле яго тэрытарыяльнай прыналежнасці, за атрыманнем ЭЛП.

2. Пры першым уваходзе ў «асабісты кабінет» партала наймальнік запаўняе патрэбныя палі ў звестках пра арганізацыю (Форма ўласнасці, Выгляд эканамічнай чыннасці, Юрыдычны адрас).

Увага!Пасля захавання, гэтыя дадзеныя зможа выправіць толькі служба занятасці праз свой даведнік арганізацый, а на партале гэтыя выпраўленні з'явяцца толькі пасля правядзення чарговай сінхранізацыі з парталам.

3. У «асабістым кабінеце» наймальнік можа публікаваць свае вакансіі (як галаўной арганізацыі), так вакансіі сваіх філіялаў (як падначаленым арганізацыям, якія не з'яўляюцца самастойнымі юрыдычнымі асобамі, т.ё тым арганізацыям у якіх УНПФ і УНП супадаюць з галаўной арганізацыяй, як правіла іх ствараюць самі службы занятасці).

Аналагічна, наймальнікі ў «асабістым кабінеце» могуць бачыць свае вакансіі і вакансіі сваіх необособленных філіялаў, якія апублікаваны службай занятасці на партале ГСЗ. Гэтымі вакансіямі наймальнік таксама праз партал можа кіраваць (састарваць і наноў падаваць новай заявай у службу занятасці).

4. Запаўненне звестак пра новую вакансію наймальнік ужыццяўляе ў «асабістым кабінеце» у падзеле «Чарнавікі». Там яны знаходзяцца да моманту апраўкі ў службу занятасці.

У службу занятасці вакансіі падаюцца заявамі. Адной заявай можа быць пададзена 1 і больш за вакансіі. Наймальнік можа вылучыць некалькі вакансій за раз і адправіць іх адной заявай. Для гэтага ён пазначае галачкамі тыя вакансіі, якія хоча паправіць у службу занятасці і націскае кнопку «Адправіць абраныя». Пасля адпраўлення дадзеная заява з вакансіямі перасоўваецца з падзелу «Чарнавікі» у падзел «Адпраўленыя».

Рэкамендацыя! Лепш адпраўляць 1 вакансію 1 заявай, так будзе зручней іх састарваць (гл. ніжэй п.6).

Правіла! Заява з вакансіямі рассылаецца ў службу занятасці, паводле тэрытарыяльнай прыналежнасці юрыдычнага адраса наймальніка, а калі ў вакансіі паказаны адрас працоўнага месца, што адрозніваецца ад юрыдычнага адраса наймальніка, то заява з вакансіямі рассылаецца ў службу занятасці, паводле тэрытарыяльнай прыналежнасці адраса працоўнага месца.

5. У падзеле «Адпраўленыя» заявы з вакансіямі знаходзяцца датуль, пакуль дадзены вузел ІЧУ ГСЗ не сінхранізуецца з парталам ГСЗ, т.ктолько пасля гэтага адпраўленая заява з вакансіямі трапіць у БД ІЧУ ГСЗ. Пасля гэтага пададзеная заява з вакансіямі перасоўваецца з падзелу «Адпраўленыя» у падзел «Апублікаваныя» і самі вакансіі адлюстроўваюцца на публічнай частцы партала ГСЗ.

Важна ведаць! Пры паспяховай сінхранізацыі вакансіі наймальніка запісваюцца ў БД ІЧУ ГСЗ аўтаматычна.

6. У падзеле «Апублікаваныя» заява з вакансіямі знаходзіцца датуль, пакуль яе не састарыць служба занятасці або сам наймальнік у «асабістым кабінеце» порталаили 30 дзён. Пры гэтым у дадзеным падзеле наймальнік можа спампаваць квітанцыю, у якой паказана калі менавіта пададзеныя вакансіі былі змесцаваны ў БД ІЧУ ГСЗ.

7. Састарыць (скасаваць) можна толькі заяву з усімі пададзенымі па ёй вакансіямі, а не 1 вакансію з заявы. Для спрашчэння дадзенага задання гл. рэкамендацыі п. 4.

Для састарвання (скасаванні) заявы наймальнік у падзеле «Апублікаваныя» націскае кнопку «Скасаваць», змешчаную насупраць пададзенай заявы. Пасля гэтага ўсе вакансіі, пададзеныя дадзенай заявай, перасоўваюцца ў падзел «Архіў».

Калі састарванне (скасаванне) заявы выконваецца службай занятасці, то ў падзел «Архіў» «асабістага кабінета» наймальніка дадзеныя вакансіі трапляюць толькі пасля завяршэння чарговай сінхранізацыі ІЧУ ГСЗ з парталам ГСЗ.

8. Калі наймальнік наноў хоча падатак вакансію, якая знаходзіцца ў падзеле «Архіў», у дадзеным падзеле ён адзначае дадзеную вакансію галачкай і націскае кнопку «Стварыць копію ў чарнавіках», пасля чаго ён пераходзіць у падзел «Чарнавікі» і можа адрэдагаваць дадзеную вакансію, пры патрэбы, і адправіць яе новай заявай у службу занятасці (паўтарыўшы дзеянні з п. 4-6).

 

Кансультацыю па працы партала таксама можна атрымаць па тэлефоне
+375 (17) 309 93 35 з 9.00 до 17.00 (перапынак 13.00-13.30), а таксама накiраваў зварот  на Гэты адрас электроннай пошты абаронены ад спам-ботаў. У вас павінен быць уключаны JavaScript для прагляду..

Нататка: Дадзеныя кантакты таксама змесцаваны на партале ГСЗ (гл. на партале правы ніжні кут).на